Sunday 18 October 2009

Nytt navn på bloggen

Jeg la denne bloggen inn under johncons paraplyen, for å få linket til den fra forsiden på johncons-blogg/johncons-MIRROR, så jeg håper det er greit at denne bloggen blir hetende johncons-FOTBALL, og har denne linken:

http://johncons-fotball.blogspot.com/

Bloggen vil fortsatt ha hovedfokus på Everton-stoff, men det er mulig at jeg også tar med annet fotballstoff, hvis jeg kommer over noe, siden jeg bor i England.

Det har ikke akkurat hvert så mange lesere, på denne bloggen, har jeg sett på tracking-cookie programmet som jeg bruker, StatCounter, så jeg regner med at det er greit at jeg fortsetter denne bloggen som johncons-FOTBALL.

Jeg turte ikke å kalle den nye bloggen for johncons-EVERTON, det hadde kanskje sett litt dumt ut.

Så derfor johncons-FOTBALL.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment